Martijn

Foto’s:
150

Over mij

Hoi, de meeste van jullie kennen mij wel maar ik ben dus Martijn Cornelissen ben 24 jaar en heb recentelijk mijn studie afgerond. Voordat het 'echte leven' gaat beginnen leek het mij een goed idee om eerst wat van de wereld te zien!

Over mijn reis

Mijn reis begint op 5 oktober in Sydney waarna ik vervolgens via de oostkust naar Cairns zal gaan. Met een binnenlandse vlucht zal ik dan naar Alice Sprins in het midden van Australie reizen waarna ik via Adelade in Melbourne zal aankomen. Tenslotte vlieg ik naar Christchurch (Nieuw-Zeeland) waar ik een rond je zal maken in het zuidereiland. 15 December ben ik (als het goed is) weer terug in Amsterdam!

Bezochte landen

Ik heb 29 landen (12%) bezocht:

Australië, België, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Italië, Kroatië, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Macedonië, Monaco, Nederland, Nieuw-Zeeland, Oostenrijk, Polen, San Marino, Singapore, Slovenië, Slowakije, Spanje, Thailand, Tsjechië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zwitserland.