Aangekomen!

6 oktober 2009 - Sydney, Australië

Gisterochtend (eergisteravond Nederlandse tijd) ben ik hier in Sydney aangekomen!
Na een drietal erg vermoeiende vluchten (naar Londen/Bangkok/Sydney) was het zover en kon ik opzoek gaan naar mijn hostel.
Het hostel was redelijk snel gevonden maar mede door een redelijke jetlag heb ik helaas nog niet veel kunnen doen.
Vandaag (6-oktober) ben ik voor het eerst de stad ingetrokken en een paar foto's geschoten van het opera house zoals jullie kunnen zien op deze site.
Erg indrukwekkend!

Sydney heeft mij sowieso positief verrast. Het is hier heel schoon, modern en de mensen zijn erg vriendelijk.
Ik zal nog tot en met vrijdag hier blijven en tot die tijd staat onder andere een dagtrip naar de Blue Mountains (National Park) en het vinden van koalaberen in een lokale zoo op de agenda!

Na vrijdag zal ik mijn reis voortzetten richting Byron Bay/Brisbane!

Dus.. binnenkort meer!

Groetjes,

Martijn

1. Roos:
    6 oktober 2009
    Hallo Martijn,

Fijn dat je goed aangekomen bent daar in Australië.
    Rust lekker uit van de vermoeide vluchten en geniet er met volle teugen van.... Heel veel plezier !
    Groetjes,
    Roos
  2. Taantje:
    7 oktober 2009
    de Cor!

Waar zijn de duimpjes? Toch een klassieke pose die niet mag ontbreken in het fotoboek lijkt me:p
  3. Pa en Ma:
    7 oktober 2009
    Hallo young man,
    goed te lezen dat je goed bent aangekomen. De eerste impressies zijn goed getroffen, wij hopen dat er nog vele volgen.
    Hebben ons aangemeld en worden regelmatig op de hoogte gehouden ! Veel plezier verder, en de groetjes van ons allemaal uit Limburg - The Netherlands.
  4. Lenneke Cornelissen:
    8 oktober 2009
    Hey Martijn!

Fijn dat de reis goed gegaan is, ondanks het een lange zit is. De foto's zijn al erg mooi. Geniet ervan en dan lees ik alles wel bij op deze site.

Groetjes!!
  5. Hier Boxmeer:
    9 oktober 2009
    Hallo globeltrotter,

Fijn dat het zo goed gaat! Ga je morgen niet naar de vriendschappelijk wedstrijd tussen Australie en Nederland?
    Hoe is het eten en het weer (stormachtig!)?
    Groetjes uit Boxmeer